Lise

Lise kanjer blog

onvergetelijke dag 20/03/2010

Filed under: Algemeen — non-profitfilm @ 10:54

Vrijdag 19 maart. Alex is met opa, lise, roos en femke naar het Radboud voor bestraling. Ik weet sinds donderdag dat ik om 12.30 klaar moet staan in feestelijke kleding met een pot koffie. Mama heeft voor mij een verrassing georganiseerd voor mijn verjaardag. Dan komen mijn lieve vriendinnen een voor een binnen. Als we om 13.30 klaar staan te vertrekken naar ????  belt alex. CZ is akkoord met de kosten. Wat een nieuws, ik duizel ervan. Dan vloeien er tranen…..bij ons allemaal. Wat een nieuws en wat een moment om het te horen te krijgen.

De dag en avond zijn onvergetelijk fijn en intens; we vieren mijn verjaardag en onze vriendschap. Dank je wel lieve mam. Dank je wel mooie meiden voor alles!

