Lise

Lise kanjer blog

Nieuwjaarswens – NewYearblessing 01/01/2012

Filed under: Geen categorie — non-profitfilm @ 12:07
lieve allemaal,

dankbaar voor wat was in 2011
met hoop, vertrouwen en een glimlach het magische jaar in

Beste wensen voor 2012 en heb het goed samen!

Ik hoop dat de zon je overdag nieuwe energie brengt,
Ik hoop dat de maan je ’s nachts zacht herstelt,
Ik hoop dat de regen je zorgen wegspoelt
Ik hoop dat de bries nieuwe kracht in je wezen blaast,
Ik hoop dat je bedaard door de wereld loopt en alle
dagen van je leven de schoonheid ervan beseft.

–          Apache-zegening

alex, manon, lise & femke

——

Dear all,

Grateful for 2011!
With hope, confidence and a smile into the magical year!

Best wishes for 2012 and do well together!

With love,
Alex, Manon, Lise & Femke 



